دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 728
نویسنده : mostafa arazi

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

 

دانلود پاورپوینت انواع درب ( عناصر و جزییات ساختمانی )

پاورپوینت انواع درب یکی دیگر از مجموعه پاورپوینت های عناصر و جزییات ساختمانی است که در سایت سازه برتر برای دانلود قرار داده شده است. این پاورپوینت در ۳۴ اسلاید آماده شده که می توانید در انتهای مطلب آن را دانلود نمایید. در این پاورپوینت درب های گردان ، درب های مثلثی ، درب های اسلایدینگ ، درب های منحنی ، درب های خروج اضطراری ، درب های تلسکوپی ، درب های مترو ، درب های لولایی ،  درب های تاشو ، درب های امنیتی بانک ، درب های امنیتی بانک ، درب های راهبند ، درب های ریلی و درب های رول آپ مورد بررسی قرار گرفته اند و مزایای هر کدام نیز معرفی شده اند و تجهیزات ایمنی این درب ها نیز مورد تحلیل قرار گرفته است.


به طور کلی درب به بخشی از ساختمان گفته می شود که با باز و بسته شدن فضاهای داخلی و خارجی رابه هم مربوط می کند و در بعضی از موارد نیز عبور نور و تبادل هوا را ممکن یا نا ممکن می کند. وظیفه اولیه درب ایجاد امکان دسترسی است و همچنین مقاومت و پایداری ، حفظ حریم خصوصی و ایمنی ، عایق حرارتی و صوتی ، حفاظت محیط از باد و باران نیز از وظایف درب می باشد.
درب ها را می توان از مواد مختلف با توجه به نیاز و کاربرد ساخت. در ساختمان ها معمولا از درهای چوبی، فلزی، آلومینیومی، کامپوزیت، آهنی، شیشه ای، یو پی وی سی، پی وی سی، ام دی اف و … استفاده می کنند. در یک ساختمان ، درب ها باید با توجه به خود ساختمان، امنیت و زیبایی و نما به کار برده شوند.

.

عنوان: انواع درب
فرمت: پاورپوینت
حجم: ۴٫۴۵ MB
رمز: www.saze20.ir

انواع درب , پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت انواع درب

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: پاورپوینت , ,
:: برچسب‌ها: انواع در , انواع درب , پاورپوینت انواع در , پاورپوینت انواع درب , پاورپوینت عناصر و جزییات , پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمانی , پروژه عناصر و جزییات , پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پاورپوینت انواع در , دانلود پاورپوینت انواع درب , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات , دانلود پاورپوینت عناصر و جزییات ساختمان , دانلود پاورپوینت معماری , دانلود پاورپوینت مهندسی ساختمان , دانلود پاورپوینت مهندسی عمران , دانلود پروژه عناصر و جزییات , دانلود پروژه عناصر و جزییات ساختمانی , دانلود پروژه معماری , دانلود پروژه مهندسی ساختمان , دانلود پروژه مهندسی عمران , عناصر و جزییات , عناصر و جزییات ساختمانی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: